Epcot

8 augustus 2013 - Lake Buena Vista, Florida, Verenigde Staten

Ze waren weer niet te houdenVandaag ons dagje Epcot. Deze ochtend (tijdens de Facetime-sessie met Opa en Oma St-Truiden) waren we nog heel moe, maar nadien zijn we er in gevlogen. Na een lekker ontbijt en verkwikkende douche trokken we kleren aan (uiteraard) en zijn we naar Epcot vertrokken. We konden nog een plaatsje reserveren om te lunchen in "Les Chefs de France" en weg waren we. Het was een topdag (Enkel 1 regen/onweersbui), maar we keerden al om 18u terug naar het hotel. We waren alledrie moe en wilden graag naar het zwembad om onze benen te laten rusten voor onze uitstap van morgen. Dan staat Animal Kingdom op het programma. In de voormiddag gaan we zwemmen, maar daarna maken we Animal Kingdom onveilig.

piet

1. Christine:
    9 augustus 2013
    Hallo beertjes,we zij net terug ik was al heel nieuwsgierig
    naar het vervolg!Amai jullie hebben al hele leuke uitstappen gedaan en prachtige foto's gemaakt!!Geniet nog met volle teugen van alle mooie en lekkere dingen!!!dikke x De mulderkes